Urządzenia fitness, które nie obciążają kolan

Sprzęt fitness, który nie obciąża kolan. Czy wśród urządzeń fitness dostępnych w siłowni, domu znajdziemy taki, który absolutnie nie obciąża naszych kolan? Oczywiście, że tak! O jakie urządzenia fitness nie obciążające kolan chodzi? Aby odpowiedzieć na to pytanie to w tym artykule opiszę te sprzęty fitness.

 

ROWEREK TRENINGOWY
Urządzenie fitness jakim jest rowerek treningowy jest jednym z najchętniej wybieranych sprzętów zarówno do siłowni, jak i do domu. Jest tak, gdyż jest bardzo prosty w obsłudze i łatwo się na nim ćwiczy. Dzięki ćwiczeniom na nim spalimy tkankę tłuszczową, wzmocnimy mięśnie i znacznie poprawimy krążenie krwi. Jego dodatkową zaletą jest też to, że jest polecany osobom, które mają problemy ze stawami. W trakcie trwania ćwiczeń obciąża je dużo mniej niż na przykład uprawianie zwykłego joggingu.
WIOŚLARZ
Wioślarz to sprzęt fitness, który również bardzo szybko rozłożymy, złożymy, a później schowamy. Ćwiczymy na nim jednocześnie większość mięśni w naszym ciele. Zaczynając od mięśni grzbietu, poprzez mięśnie brzucha, aż po same łydki. Jest to również jeden z efektywnych przyrządów pomocny w spalaniu kalorii, gdyż pracując na wioślarzu pozbywamy się ich znacznie szybciej niż na innych urządzeniach. Poza tym jest on absolutnie bezpieczny dla naszego ciała, ponieważ prawie w ogóle nie obciąża stawów.
STEPPER
Urządzenie fitness jakim jest stepper pomaga nam wzmocnić i rozbudować mięśnie nóg, pośladków, a nawet znacznie poprawić sprawność układu krążenia. Nasza praca nad nogami, czy też pośladkami w dużej mierze zależy od tego, czy wykonujemy krótsze, czy głębsze ruchy. I tak oto przód ud będzie pracował ciężej przy ruchach głębszych. Natomiast przy krótszych, bardziej pracują pośladki i łydki. Pośladki i tylne partie ud wzmocnimy chodząc w lekkim odchyleniu do tyłu, tak jakbyśmy schodzili ze schodów. Ale spokojnie stepper w przeciwności do biegania i chodzenia po schodach nie obciąża stawów.
Hop-sport.pl
ORBITREK
Ćwiczenia na orbitreku w zasadzie przypominają nieco popularny w dzisiejszych czasach Nordic Walking lub trening na nartach biegowych. Jest tak, gdyż poruszamy jednocześnie rękami i nogami. Ćwiczenie na nim w żaden sposób nie obciążają stawów i wymagają od nas pracy całego ciała. A co za tym idzie pozwala to wzmocnić większość partii mięśni w ciele, ze szczególnym naciskiem na mięśnie nóg.
BIEŻNIA
Bieżnia jest to najprostsza w obsłudze maszyna, gdyż zależnie od ustawienia tempa przesuwająca się pod nogami taśma pozwala nam chodzić albo biegać poprawiając przy tym wydolność organizmu. Taki bieg na bieżni do biegania wzmacnia również nasze nogi, pośladki i brzuch.

You might also like

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *